Middag hos mina föräldrar...

Drömde lite halvmärkligt inatt!! Mina föräldrar bjöd hem mig till dom för att äta mat... Jag hade med mig en tjej som jag antar att jag var tillsammans med i drömmen.
Den tjejen fick ingen mat utan fick sitta i mitt gamla rum och spela Tv-spel under tiden.
Sen visade det sig att ina föräldrar hade bjudit in alla mina ex på mat...märkligt!!
Men det var inte över där, mina föräldrar stod och plockade mat från min tallrik och delade ut till mina ex med förklaringen "De ser ju så hungriga ut".
Stämningen var onekligen tryckt!

Var så sjukt förvirrad när jag vaknade *asg*

Kommentarer
Postat av: Richard

Tur att inte sånt händer i verkligheten.. (Hoppas jag..)

2009-04-22 @ 00:09:34
URL: http://irgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0